Ben hamileliğimin 4. Ayının başında 1 kere, bir de 33. Hafta civarıydı 2. Kere boyadım. Ama amonyaksız doğal bi boya tercih etmiştim. Çok uzun tutmamıştım ve sadece beyazlarımı boyamıştım.
Şu an emziriyorum kesinlikle boya yapmayı düşünmüyorum, şimdiki aklım olsa hamileyken de boyamazdım ama napiyim işte beyazım çok :/