ru_a6 kimileri boyayı içmiyoruz, plesanta bebeği zaten koruyor vb şeyler demiş fakat hamilelikte krem parfüm makyaj malzemeleri temizlik malzemeleri yüz maskeleri gibi deriye temas eden ürünlerin içeriğine bakıp kullanım öneriliyor. Yani diğer kimyasallar gibi boyanın içindeki kimyasalları hem deriden hem soluyarak almak elbette zarar. Şuan kanıtlanmış bir zararı olmaması yarın kanıtlanmayacağı anlamına gelmiyor çünkü bilim yerinde saymıyor. Şuan için ilk üç ay sonrası, olabildiğince temiz içeriği olan, havadar bir ortamda çok fazla solumadan boyatılabilir diyor bazı doktorlar. Yani temiz içeriği olmayan bir parfüm krem kullanıp kullanmamak gibi boya da tercih meselesi. Belki boya yaptırıp diğer kullandığınız malzemelere özen gösterirsiniz ordan kimyasal almazsınız hiç değilse nerden kısarsanız kardır :))