_Medine maşallah kız söyleme nazar değer sen de benim gibisin bende sadece 1 hafta bulantı yaşadım o da çok bi şey değildi sonrasında geçti gitti şuan 29 haftalığım çok şükür buraya kadar çok rahat ve güzel geldim ama 28 den sonrası fenaymış bacım ben hep aktif çalıştım kendi işimi kendim gördüm afedersin popomun üstüne oturmadım desem yeridir çalıştığım iş sürekli ayakta yürüme günde 20 bin adım attığımı bilirim ama şuan yok yani bitti 😂😂 dün eşin tırnaklarımı kesti o kadar diyim