_Medine bende de hiç bulantı kusma tiksinme olmadı canım. bi tek çok yorgun hissediyordum çalıştığımdan dolayı fazla yorulduğum içinde olabilir fazla uyuyordum 14 ten sonra o da bitti. şu an 21 hafta olduk. herkesin hamileliği çok farklı karşılaştırma yapma yani, bebişin sağlıklıysa keyfini çıkar rahat geçirdiğin için 🥰