_Medine ilk 2 de bende öyleydim çok rahat geçiyor inşallah seninde şimdiki gibi ilerler beslenmeyi etkilemiyor, mide bulantısı olanlar ağizlarina bir lokma koyup kusanlar var çok zor birşey. Şuan benim 3.gebeliğim 1 ay mide bulantım oldu sonrası rahat geçiyor Allah’a şükürler olsun ki😅