Deletedmom_298 öncelikle rabbim emeklerinizi boşa çıkarmasın inşallah bebişiniz sıkıca tutunur size 3 kere tüp bebek yaptırmış biri olarak söylüyorum sağlıklı beslenin uzanmayın tabiki fakat siz ne kadar evham yaparsanız piskolojiniz o kadar bozulur ne kadar sitres yaparsanız bebeğiniz o kadar etkilenir 3. Denememde çok yorulmuştum ve bol bol gezmiştim ve hayatımın akışınada devam etmiştim ilk iki denememde çok dikkat ettim olmadı 3.de gerçekten bedenimi zihnimi boşaltmıştım