Qwert2211 Deletedmom_298 uzanmadan çok yaraş hareketlerle yapabilirsin canım. Ama yatak dalm toplama bırak dağınık kalsın biraz daha dikkat edelim
Deletedmom_298 Qwert2211 öyle yaptım alt karnım şiş gibi sendede var mı dün mesane çok doldu ya ondan mı acaba
Qwert2211 Deletedmom_298 düne göre bugün daha iyi benımde. Ama çok yavaş hareket ediyorum ya abartıyomuyum acaba diyorum 😄
Deletedmom_298 Qwert2211 nasıl içine sinecekse öyle yap bence imkanın varsa abart 😀 kalkıp yürüyorum saat başı kan akışı olsun diye senin iğnen kalçadan mı göbekten mi onu ne yaptın
Qwert2211 Deletedmom_298 Protestan iğne dondurulmuş embriyoda veriliyor. Benim taze transfer. Kan sulandırıcı neden kullanıosun
ghostty Qwert2211 ben taze transfer oldum progestan iğne kullanıyorum. Bunun taze ya da dondurulmuş olmasıyla bir ilgisi yok😊
Qwert2211 Deletedmom_298 anladım canım düzenli bir şekilde kullancaz ne verilirse . Yeterki umut olsun
Qwert2211 Deletedmom_298 dün çıkmıştım ama bugün yok. Ama dediğim gibi hep bi şişkinlik kaşık bölümleri sert şeninde öyle mi
Deletedmom_298 Qwert2211 evet yaa benimde şuan koca bir göbeğim var çıktığım halde dün transferden sonra çıktım mecbur kaldım
Deletedmom_298 Qwert2211 biraz adet olcak gibi ağrı var ama transfer öncesi başlamıştı ben bayadır ilaç kullanıyorum ondan diye düşünüyorum onun dışında iyiyim sen nasılsın
Qwert2211 Deletedmom_298 benimde var regl olacakmışım gibi ağrı. İlaçlardan kaynaklı sanırım benimde. Genopeptyl iğne wardı benım bugün onu kullandım şimd yaktı baya. Onun dısnda ewde dinlenerek ve günlük çok hafif işler yapıyorum
Deletedmom_298 Qwert2211 göbekten mi yaptınız benimde iğnelerim çok yakıyor ama alıştım artık 😕 bende bi toparladım evi yavaş yavaş minik minik şeyler yaptım eğilmeden
Qwert2211 Deletedmom_298 göbekten Ewet . Göbeğim rahatlamıştı iyi gelmişti ama olsun sonu güzel olsun . Bu arada nar suyu iyi geliyormuş diye okudum bi çok yerde taze skılmıs nar suyu içtim bir bardak . Bugünde içeceğim belki denemek istersin araştır ama önce