Deletedmom_298 yaa teşekkür ederim canım sende benim aklımdasım aynı gün transfer oldugumuz için konuşmak iyi geliyor senle. Ben bugün bi çorba yaptım kahvaltı falan hazırladım kendime. Bulaşık makinesi falan yerlestimiyorum ama dolduruyorum 😂 akşam eşim gelince hallediyor kalanları . Diğer günlere göre en yatmadığım gündü diyebilirim . Ama benım karnım şiş ve sert gaz problemim olmamasına rağmen sende de öyle mi