Gks_01 Ecem0707 Deletedmom_298 Yok canım sormadılar bana öyle birşey olduğundan haberim bile yoktu gerek duymadı demek ki ya da öyle bi hizmetleri yoktu bilmiyorum . Onun dışında hiç tahlil yaptırmadım zaten sürece başlarken istediği herşeyi yaptırıp başlamıştım belki o yüzdendir ya da doktorun ilerleyişi bu şekildeydi
Deletedmom_298 Gks_01 benimde öyle oldu bazı merkezler sürekli kan bakıyormuş neyse doktor daha iyi bilir riske atmaz o kadar emeği bizim kadar o da emek veriyor sonuçta 🫣
Deletedmom_298 Ecem0707 benim doktor 3 saatte gitsin yazdı ama serviste daha yavaş gönderdiler, siz bidaha yaptırcak mısınız 2 doz oluyormuş
Qwert2211 Deletedmom_298 benim yapılmadı bişey. Opu öncesi e2 testi vermiştim . Reglin 2.günü de hormon testleri o kadar . Bugün transfer oldum bende nasıl geçti senn
Qwert2211 Deletedmom_298 çıktın mı canım nasılsın nasıl geçti . Dikkat etmemiz gerekenlerde neler söyledir
Deletedmom_298 Qwert2211 evet çıktım 3 gün dinlen dedi kahve ve maydonoz yasak ilaçlar düzenli kullanılacak kabızlık olmasın dediler,
Qwert2211 Deletedmom_298 kabızık olmasın bana da dedi. Protein ağırlıklı beslenicem avakado be kabak çekirdeği aldım onları yerim. Ama kahve demediler bana
Qwert2211 Deletedmom_298 bana denmedi ben küçük bir Türk kahvesi içtim hayırlısı artık. Eğilip kalkma ani hareket yapma uzanma dedi. Süpürge falan yapma dedi. Koşma zıplama ama hafif yürüyüşler yapabilirsin dedi
Deletedmom_298 Qwert2211 aynen dikkat ediyorum da bazen unutuyorum anlık olarak sonra bişey oldu mu acaba diye üzülüyorum mesela az önce unuttum ayaktaydım koltukta ki telefona eğildim eşim abartma o kadardan nolcak diyor ama..
Qwert2211 Deletedmom_298 yani bende öyle dolaptan bardak bile almıyorum yukarı uzanmayayım diye . Sonra da abartıyomuyum dedim . Ama hareketlerim çok kısıtlı 9 aylık gebe gibiyim küçük küçük adımlar elim karnımda falan 😃sende de öyle mi
Deletedmom_298 Qwert2211 evet evet öyleyim bende.. elim karnımda yatıyorum 🫣 hadi bugün geçti de yarın akşama kadar napcaz😅
Qwert2211 Deletedmom_298 yata yata geçirdim azda naz yaptım tüm ev işini eşim halletti . Ne zormuş işin diyor şimdi 😆 illa yatcaz öyle anlayacaklar demekki
Deletedmom_298 Qwert2211 sağolsunlar 🙂 yarın ben tek olucam inşallah idare edebilirim kahvaltı vs kendim hazırlicam mecbur
Qwert2211 Deletedmom_298 uzanmadan çok yaraş hareketlerle yapabilirsin canım. Ama yatak dalm toplama bırak dağınık kalsın biraz daha dikkat edelim