Merhabalar, ben de 23 haftalık hamileyim ve ilaç kullanıyorum lustral. 2 hafta önce bi kanama geçirdim ve o günden beri korkularım daha da arttı sürekli sancım mı var suyum mu geliyor tansiyonum mu yükseldi şekerim mi yükseldi diye şeyler düşünüp duruyorum . Aslında sürekli doktor takibindeyim ve hiçbi sorun yok herşey normal.