Resmen beni anlatmışsınız. Artı olarak sağlık anksiyetem var . Hep kendimi dinliyorum ya bebeğime bisey olursa ya şöyle olursa ya böyle olursa demekten yoruldum artik . Daha 1 2 saat önce ağladım stresten sanki her an bisey olacak , ölüm korkusu da sardı sevdiklerimi kaybedersem vs vs . Uyuyamıyorum doğru düzgün göğsüm sırtım ağrıyor . Herseyden korkuyorum aslında kimseye çaktırmıyorum ama biliyorum kendimi 😔 Güçlü olmayı çok isterdim . Yani özetle seni anlıyorum yalnız değilsin