Kardii Gulsum50 ay benim çocuğum aynı babası çok dua ettim kirpikleri gözleri bana benzesin diye ama oda yok herelde 😂
Gulsum50 Kardii bende diyorum gözler bana benzesin diye ama nasip kismet isde. Eminimki hepimizin cocuklari ayri bi güzel olucakdir. Yeterki saglicakla gelsinler
Gulsum50 yyhulya insallah saglicakla ogün gelse ne cok sevinirim valla 😍😍 doktorda erken gelir filan demedi 26sina kadsr bekleriz dedi hatta. Gelmezse ozaman suni sanci ile mudahale ederiz dedi
yyhulya Gulsum50 bizim doktor da aynısını dedi 40ı bitirelim eğer gelmezse sonra suni sancı için gün belirleriz dedi hoş 40ı devirirsek 1 hafta daha beklerim artık belki kendiliğinden gelmek ister 🤗
Gulsum50 Selim_Alparslan benimde artik 12 gün oldu 😄😄😄 sizi eski yazismalarimizdan hatirliyorum. Baska konusmalardada denk gelmiştik cinsiyet konuslarinda sanirim. Cinsiyetiniz erkekmiydi
Gulsum50 Bu postu bence herkes etiketlesin doguran yazsin buraya 😂😂😂 merakda birakmayin bizi 😄😄😄 sancisi tutan filan
yyhulya Gulsum50 bence de bu ay artık bizim ayımız biraz acele ediyoruz sanki ama 😂 artık biz de kavuşalım minnoşlarımıza 😍🤗
Sareee Gulsum50 bizimde 12gün kaldı Cook heyecanlı yarın çatı kontrolüm var herşey netleşir inşallah 😍