Snmrzgr0 Gulsum50 evet son 3 gün 😍 pazartesi sezeryan olucam 40 haftama kadar beklemek istedim çünkü pazartesi doğum günüm
Zeyfuk Cgdm35 aynen ben de sürekli aynı tepkiyi alıyorum gobegimi gören erkek belli diyor yoo kız diyorum sasiriyorlar 😁 Şanslıyım gobegim yusyuvarlak yayilmadi hiç 🤗
Sareee Gulsum50 40 hafta gözümde büyüyo açıkcası son günler geçmiyor ya bi an önce kavuşmak için öyle dedim
Snmrzgr0 Gulsum50 evet günümü ben istedim ama benimki zorunlu sezeryan çatım dar olduğu için bende 40 haftalıkken sezeryan olayım dedim çünkü doğum günüm😂
tuubiy Gulsum50 ay yalnız değilmişim ben de 40 tan sonra olsa da koç olsa diyorum 😂😂 38+2 yim yalancı Kasılmalar var ama az daha dursun ya diyorum gülüyorlar 😅
Gulsum50 tuubiy ayniyiz demekki bugün bende 38+2 iyim yarin son 11 gün dicez nasipse bakalim kiminki önce gelcek 😍😍cinsiyetimiz nedir
Gulsum50 tuubiy buarada yalanci kasilmalar nasil bisey. Nst dede bellimi o lar sanirim bende daha öyle bisey yok. Yada ben anlamiyorum
Gulsum50 Sareee hahaha sabirsiz annelerdensiniz yani. Valla bende diyorum 40 doldursunda gelsin hem anasinin dg hediyesi olur hemde benlwn bir koc olur babasinin basinin etini yeriz iki cilgin 😂😂😂
Gulsum50 Snmrzgr0 rabbim hayirlisini nasip etsin. Bana cati muayenesi yapmadilar devlete gidiyorum. Acaba baska doktorlarada danissamiydiniz
tuubiy Gulsum50 minik bir adam bekliyoruz 🤗 evet nst de ara ara görünüyo sen hissetmiyorsan yalancı kasılma dedi doktor. Ben de hiçbirşey hissetmiyorum 😅