Merveoz tazecikanneee bende de aynı 2 gün var sancım yk sadece iğne batması gibi alt tarafımda acı oluyo arada
Gulsum50 yyhulya en son gittigimde 3070 gramdi yarin yine gidicez cok merak ediyorum kac oldu acaba yarin burdan yazarim nasipse 😍😍 ama benimkinin gelmeye hic niyeti yok sanirim 😁
yyhulya Ydrm35 geçiyo geçiyo hele şu son 20 ye girince heyecandan düşünmekten daha çabuk geçiyo yaa 🤗
Gulsum50 yyhulya 40 haftayi doldurayim istiyorum ben hatta 19unda gelmesinde 21inde gelsin. Annesiyle ayni gün dogsun oglusum hemde koc olur ozaman 😂😂😂
Kardii 1 haftamız kaldı heyecan ve korku var birde çok merak ediyorum gerçekten küme benzeyecek diye ultrason resimlerinde babasının tıpkısı olarak görünüyordu 😂
Cgdm35 Benimde son 4 günüm sizinle aynı şeyleri yaşıyorum karnımın şekli kız bekliyorum ama herkes erkek mi diyor😀 aynı şekilde benimde belinde ağrı var karnım sertlesiyor
Gulsum50 Cgdm35 aman ay millete bakmayin banada kiz gibi diyorlar ama erkek yaninyüzde yüz 😂😂 pipisinide gördük ultrasonda besbelli yani
Zeyfuk Cgdm35 aynen ben de sürekli aynı tepkiyi alıyorum gobegimi gören erkek belli diyor yoo kız diyorum sasiriyorlar 😁 Şanslıyım gobegim yusyuvarlak yayilmadi hiç 🤗
Kardii Gulsum50 ay benim çocuğum aynı babası çok dua ettim kirpikleri gözleri bana benzesin diye ama oda yok herelde 😂
yyhulya Gulsum50 önemi yok bence 🤗 ama sizin çok güzel olur doğumgünü aynı tarih olması belki sizin oğluş o günü bekliyo 😍
Gulsum50 yyhulya insallah saglicakla ogün gelse ne cok sevinirim valla 😍😍 doktorda erken gelir filan demedi 26sina kadsr bekleriz dedi hatta. Gelmezse ozaman suni sanci ile mudahale ederiz dedi