Gulsum50 bizim de 14 gün kaldı 😍 hiç sancım ağrım olmadı 3 gün önce çatı muayenesi oldum açıklığım yok henüz bebeğim baş aşağı normal doğum olcak Allah nasip ederse ama inşallah kendi sancılarım olur önce kızımın hiç bi belirtisi yok sadece karnımı çok şişiriyo geriyo ama aniden gelmeye kalkarsa diye de korkuyorum 🙈🤗