rupar penbe_karisi offfff aynısı bende ya. Dün çok hareketliydi akşamdan sonra kesildi. Bal muz tatlı ne varsa yedim hiç hareket yok. Napsak ki🥹
Senacanblt_ penbe_karisi bence normal o haftalarda tek tük oluyor zaten de benimki tatlı ve kahve çok sever istersen bide kahve dene ama bebkmki orta ve ya sekerli de kıpır kıpır
mutlulukmevsimi Günümüz aynı benim kızımda öyle. Bende benzer korkuları yaşıyorum çok haklısın meyve ve çikolata yiyip soluma yatınca vuruyor. Her günüm aynı değil bir gün çok hareketli ise bir gün aşırı durgun.
asil15 penbe_karisi bizde aynıyız cnm kendi istemeden ne yapsam asla hissetmiyorum en son 3 gün önce kontrol de o kadar hareketliydiki ekranda şaşırdım ama ben hissetmiyorum dedim suan olabilir dedi daha küçük bazı bebeisler öyle kendi istemeden ne yapsakta hareket etmiyorlar hiç korkma Allah korusun kötü bir şey olsa belli olur.haftamiz sonuçta küçük değil.
asil15 penbe_karisi korkma cnm benimde öyle daha küçükler dedim ya Allah korusun kötü bir şey olsa belli eder sen hicbirseyden etkilenme uyuyordur yada pozisyon farklidir
Solin27 penbe_karisi benimde arada çok hareketli arada durgun benimde muz çok seviyor yiyip sırt üstü yattığımda hemen hareketleniyor. 22+6 yız