asil15 penbe_karisi korkma cnm benimde öyle daha küçükler dedim ya Allah korusun kötü bir şey olsa belli eder sen hicbirseyden etkilenme uyuyordur yada pozisyon farklidir
asil15 penbe_karisi hiç korkma cnm ben diger oğlundan alışkınım oda tembeldi asla hareket etmezdi doktor en son kovmaktan beter etmişti beni şuan daha küçükler bir gün hissedip 1 gün hissetmemiz normal ay hayırlısıyla bir dogursakdik
Deletedmom_297 penbe_karisi 20 hafta oldum daha hissetmiyorum hareket aşko normal mi sence yarın bende sağlık ocağında dopperle dinlettireceğim
asil15 penbe_karisi geçiyor askim az kaldı çok şükür yarıyı geçtik benim Allah kısmet ederse programa göre 131 gün sezaryena göre 115 gün kaldı gözüküyor az kaldı bizde son 99 diycez ya
penbe_karisi Deletedmom_297 ilk gebelikte 24 e kadar hissedilmeyebiliyormuş canm korkmaa ama yarın bı git bakalım bana haber ver canm 🤗
penbe_karisi asil15 ayyyyy çok heyecanliiiii benim de uygulamaya göre 122 ama sezeryan olacağı için 110 heralde 🤣😁
penbe_karisi EsoMom_ 😁😁😁yaa esomm zaten şu Ocak ayına bir girseydikkkk 😁😁😁herseyyyy çok guzell olcakkkkk inşallah kasimmm ayii su gibi geçer 😁
asil15 penbe_karisi ay evt inşallah gorucez o günleri hatta yarın sezaryen var diye paylaştığımız günlere inşallah diyelim bitanem
EsoMom_ penbe_karisi bakalım bana hafta su gibi geçecek gibi duruyor kaksksskskskd Aralıktan sonra senin için zaman durur sksjsjd
Minnies penbe_karisi aşkım öyle bişey olduğu zaman tatlı ye sırt üstü uzan ellerini karnına koy daha rahat hissedersin ben öyle yapıyorum