penbe_karisi Kızlar 22+2 olduk çok şükür dün bebeğin hareketleri çok güzeldi bugün yokk beni tedirgin ediyor bu sıpa doppler ile dinledim ama hareket etmiyor sevdiği şeyleri de yedimmm 🥹🥹🥹🥹 ne yapabilirim baskaaa
sakaryamm54 penbe_karisi Genelde çikolata yiyip sol tarafa doğru yatın diyo doktorlar nst çekilirken öyle yaptırıyor doktor oynuyor bebek 😊 dene istersen
fatmanur225 penbe_karisi hiç endişe edip kendini strese sokma canım benim bebiş te çok hareketli bazen öyle oluyor ki hiç hissetmiyorum hareketlerini kıpırdamıyor uyuyordur o çikolata tüketin kıpırdar yaramaz
ikiprensesannesi___ penbe_karisi insan ister istemez tedirgin oluyor tabi haklısın Rabbim sağlıkla kavuşmayı nasip etsin inşallah🥰
Havin49_ penbe_karisi aşko çok normal ya bazen acayip tepiniyorlar bazen de hiç hareket etmeyip ödümüzü koparıyorlar canını sıkma tatlı bişeyler ye dinlen hareket ederler inşallah
hd_d penbe_karisi balım herseyi denedim diyorsun icimde kalmasın bi gideyim diyorsan gidebilirsin acile bende çok pimpirikliyim o konuda
Havin49_ penbe_karisi inşallah sağlıkla alırsın Cnm kucağına anne olmak daha bebeğin rahmine düşmesiyle başlıyor
hd_d penbe_karisi oda olablr canım birZ daha bekle baklm uzan ayaklarını kendine cek bırak çek bırak karnına dokun biraz daha tatlı ye baktın etmiyo gidebilirsin bence