Ecem0707 mhtparslan evet bende de hemen çıkmadı ama herkes şu şekil diyor normal gebelik testinde çıkmazdı olmasaydı diyorlar
Zarifokur mhtparslan hayırlı olsun . Hayırlısıyla bebeğini kucağına al inşallah. Bende bebek istiyorum uzun zamandır. Vajina da şişlik dediğiniz tam girişinde mi ?
mhtparslan Zarifokur Evet vajinanın biraz içerisinde şişlik oluyor fitildende olabilir hamilelikten kaynaklıda olabilir
Zarifokur Ecem0707 iki test yanlış olamaz bak herkes var görünüyor diyor hayırsıyla kucağına al bebeğini
Myworlddd Ecem0707 benim ki de böyleydi hatta 7. Gün yapmıştım galiba 8 .günde kan vermiştim şuan 19 haftalığım bende içinizi ferah tutun😍😍😍