Yademm Zarifokur bi tedaviye falan başlamayı düşünüyormusunuz canım peki biran önce nasıp olur inşallah
mhtparslan Ecem0707 Bende öyleydim evde vakit geçiriyordum doktorum çok fazla oturmamamı uzanmamı söylemişti kanamam falan hiç olmadı ama ona rağmen uzanmamı söyledi
Ecem0707 mhtparslan ben uzanıyorum oturuyorum fitil kullanıyorum 15/30 dk uzanıyorum sabah iki tane iğne kullanıyorum onda uzanıyorum o şekilde
Zarifokur Yademm ben istiyorum eşim gitmezse ben ne yapayım . Bende bir şey yok ki doktorum hiç bir şeyin yok dedi senin
Yademm Zarifokur eşler bu konuda çok zorlar maalesef inşallh gerek kalmaz biran önce kavuşursunuz miniginize