Ecem0707 mhtparslan Rabbim kimsenin kucağını boğ bırakmasın inşallah da yarın çift çizgi görürüm amin🥺🤲🏻❤️
Ecem0707 mhtparslan varla yok arası anlayamadım ama hemen çıkmadı ¾ dk sonra ikinci çizgi çok hafif varla yok arası
bsraltnsy Ecem0707 5 gün cok erken ama insAllah icin rahatlamadi icin incede olsa bi cizgi gorurusun rabbim kucagini bos birakmasın insAllah
mhtparslan Ecem0707 Evet bu şekilde öğrendimmm bende varla yok arası çizgiyle😍 gün gün tekrarlayın testi
Myworlddd Ecem0707 benim ki de böyleydi hatta 7. Gün yapmıştım galiba 8 .günde kan vermiştim şuan 19 haftalığım bende içinizi ferah tutun😍😍😍
smgsmg59 Ecem0707 ben 5. Gün silik çizgi ile öğrendim ama emin olamadım o silikti ama 6. Gün netti. Transferin 12. Günü beta 766 çıktı ❤️
Ecem0707 mhtparslan evet bende de hemen çıkmadı ama herkes şu şekil diyor normal gebelik testinde çıkmazdı olmasaydı diyorlar