ErsBegAs bende 1 bucuk aylıktı sünnet yaptırdığımda aslında kendim iui olsaydım 40 on içinde yaptıracaktım sadece 1 gün çektim. İlk vışınde yaktı. Başka bi sıkıntı olmadı elhamdulillah be sargı da bağlatmadım Tak çıkar tak çıkar acır diyerekten 2 beden bez büyük önerdi onun dışında bardak çardak hiç kullanmadım ama doktor çok tembihledi yanlışlıkla bişe kakasını değdirme dedi sardırmadığım için yapmasın diyebaşında bekledim o süre. De de 10 gün kakasını yapmadı anne sütü alan yapmıyormuş ya o zamana denk geldi güzel geçti yine olsa yine küçük yaptırırım herkese de öneririm