Kvsr46kvsr ErsBegAs emzirirken düz tuttum sadece, kucağımıza almadık ilk gün. Normalde ne giydiriyosam onu giydirmiştim. Bezli zaten bi sıkıntı çıkmayacağını söylemişti sünneti yapan kişi
Kvsr46kvsr ErsBegAs bişe olmaz ki alsanızda, pipi kısmına dikkat edin zaten toparlıyor hemen, çabuk atlatır inşallah
akkoyun21 ErsBegAs zıbını kapatmayın ,bezini sıkmamaya özen gösterin fazla kucağınıza almamaya çalışın yerinden kaldırmadan ilgilenmeye bakın
bebeklerim__ ErsBegAs inan hiç korkulacak gibi degil canim. Hayirli olsun şimdiden:) oglum 4 aylik di yaptirdigimda . Evet o an zor oluyor ama kucağa alınca sakinlesiyor 😞 ilk ciste zorlanıyor yaparken agliyoe sonrası gecti bitti
esmaa535353 Daisyy000 sadece o bölgeyi uyusturup yaptılar yabi doğru mu anladım bende 11 Kasım’da doğum yapicagim bende hemen sünnet ettirmeyi düşünüyorum insallah
Daisyy000 esmaa535353 Öncesinde uyusturucu krem sürdük belli aşamaları vardı tam hatirlamiyorum. Sonra pipi köküne iğne yapıyorlar tamamen uyuşuyor
esmaa535353 ErsBegAs sadece o bölgeyi uyusturup yapicak dimi birde nerede yaptiriyorsunuz devlette mi özelde mi acaba
ErsBegAs esmaa535353 evet 🥰 özelde tabii.. devlet hastanelerine güvenim yok ki çocuğun ileriki hayatı için de önemli diye düşündüm
nurandogannn ErsBegAs ilk başta öyle oluyor insan üzülüyor ama hiçbirşey hatırlamıyor olucak o açıdan da bakmak lazım ☺️
myangelson ErsBegAs ayy inşallah sorunsuz geçer🌸 biz memlekete izine gidince yaptıracaktik 9 aylıkken ondan da vazgeçtik biraz daha büyüyünce yaptıracağız 2 yaşına doğru belki 🥲
ErsBegAs myangelson aşkım psikolojik açıdan çok sıkıntılı ama dikkat edin bir pedagog eşliğinde hazır olduğunu öğrenmeniz daha iyi olur 2 yaşına doğru olacaksa 🥹 cinsel kimlik açısından sıkıntılı bir yaş 1.5-6 yaş
ESLEM16 ErsBegAs Ben 40 ı çıkar cikmaz yaptirmistim 2 günde iyileşmişti ne kadar buyurlerse o kadar hareketleniyorlar zorlaşıyor isler. Sizinki de cok guzel bir zaman umarim hızlıca toparlar simdiden hayirli olsun🥰
ErsBegAs myangelson pedagojik açıdan dedim aşkım 🥹😍 siz bilirsiniz tabiisiiiii hayırlısı olsun teyze balınaaa
sananegerekvar myangelson 2 ve 6 arası asla yapmiyorlar . Sende yaptır kurtul bak ben yakayı kurtardım mızmız huysuz oluyor ama herzamanki halleri😂😂