ErsBegAs 55 günlükken yaptırmıştık, evde dikişli iğneyle uyuşturarak yaptılar. Bi saat sonra uyuşukluk gidince idrar yaparken ağladı. O gün her idrarında ağlamıştı , ertesi gün hiçbişeyi kalmadı. Bezini bağlıyodum hep, merhem ve batikon kullandım günde iki kere. Çok kolay geçmişti yani