Merhabalar bende 4+1 hamileyim bugün bir önceki gebeliğimde düşük yaşadım çok endişeliyim ve mide bulantım çok var 12 sinde randevu alıp gitmeyi düşünüyorum 5+4 olacağım kese bebek gözükür mü ya da kalp atışı duyulur mu cevap verebilirseniz çok sevinirim bu süreçte nasıl korunmalıyım tutunması için