aleynaana meloks en son adetim 6 Eylül 8. Haftadayım doktorda kalp atışı duyuldu reglinde uyumlu dedi doktor
Karahisari Dlrdgn düşük tehlikesi olmadığı sürece değil.. Tandem emzirme var büyük çocukla beraber yenidoğanı aynı anda bile emzirebiliyorsun
Gamzeyt Benin de 4 haftalık görünüyor daha ikinci gebeliğim oğlum 3 yaşında 1 hafta erken öğrendim kan vermeye 5 haftalık falan olunca gidicem ultrasona da 6-7 haftalıkken giderim kalp atışı için beklerim biraz
sibel5 Gebeliğim benim de 9 yaşında kızım 2 buçuk yaşında oğlum var 16+5 haftalık hamileyim kızım olacağını öğrendim denemen değişmezse tabi:)
ozdemir36 Merhaba, Benim de ilk gebeliğim. 6 haftalık şuanda doktor haftaya gittiğimde kalp atışını duyabileceğimizi söyledi inşallah 😍
gulseren844_ Merhaba Hanımlar bende en son 28 Eylül regl oldum birkaç gün öncesinde yaptığım gebelik testi çift çizgi çıktı dün yaptığım kan tahlilinde beta HCG 199.9 çıktı sizce kaç haftalık gebeyim yanıtlarınızı bekliyorum ilk heyecanlar☺️💗
sanane00 melissa0615 benimde 1 kızım var 2.5 yaşında şuan 12+3 haftalık hamileyim doktorun cinsiyet benzetmesine göre galiba 2.ci kızım olucak inşallah💖
anemi meloks aynıyız seninle yani 8+2 kese göründü, kalp atışı dinlendi hatta kan tahlilleri verildi Toxo ıgg ıgm pozitif çıktı başka yerde bi daha kan verecem oğlum 6 yaşında ilk defa bu hamileliğim de bu testleri verdim anlamadım gitti….
2bebislianneee melissa0615 ayy benim de bir oğlum bir kızım var şimdi de galiba 6 haftalık hamileyim doktora gideceğim pazartesi :) beni neler bekliyor bakalım ☺️🥲