melissa0615 Yeni öğrenmedm Sat a göre 9+3 haftalığım. Sadece evde test yaptım. Kan da vermedim doktora da gitmedim henüz. 2.hamileliğim, 14 aylık kızım var. İlknde de acele etmemiştim kanama, ağrı gibi şikayetlerim olmadığı için. 7 haftalıkken gitmiştim ilk. Kese, bebek, kalp atışı her şey görünmüştü. Bu sefer de bi şikayetim olmayınca daha geç gitmwk istedim. Bakalım hayırlısı 5 Kasımda randevum var 10 hafta olmuş olacak ama ölçümlerde kaç çıkar bilemiyorum. Ara ara sabah bulantılarım oluyor başka bir belirtim yok. Bi de sanki kızımı emzirirken hafif bulantı oluyor gibi.