mer1901 merhaba dün akşam kahverengi bi akıntı geldi canım. Doktor renkli bir akıntı olursa mutlaka haber ver gel demişti hemen gittim. Alttan muayene etti bir sıkıntı yok ama akıntının bebeğe zarar verip vermediğini 1 hafta sonra kontrole geldiğinde bakarız dedi. Bir şey olmamış gibi duruyor dedi. Gebeliği korumaya almak içinde ilaç verdi. Alttan muayenede ben kalp sesini küçük bir an duydum çok şükür içim rahatladı ama karından duyulmadı. Karın için erken sanırım. Haftaya gittiğimde duyarsam yine yazarım sana :) allah hepsini korusun inşallah yüreğimiz ağzımıza geldi. Bir süre sadece dinleneceğim bakalım. Devamı gelmez inşallah…