mer1901 merhaba canım gittim. Haftayla uyumluymuş çok şükür. İlacı bıraktım kahverengi akıntının muhtemelen yerleşmeden olduğunu ve bebekte sıkıntı görünmediğini söyledi. 1 ay sonra yeniden çağırdı. :) çok şükür ki daha iyiyim psikolojik olarakta. Kalbini duyunca rahatladım…
Sen nasılsın canım?