Anneyim6 Biz İlk Tanistigimiz zamanda Çocuklarımız Olursa İsimleri Ne olsun diye birbirimizin aklındaki isimleri oturup konuşmuştuk. O yüzden bizimkiler iki isimli olucak bı eşimin istediği bi benim istediğim olucak Allah nasip ederse 2 senedir hazır Yani anlayacağın bitanem sanada fikir olmasi için ben düşündüğümüz iki isimide yazayım☺️
Erkek olursa ( Barlas Arel 🩵)
Kız olursa ( Aden Umay 🩷)