idfhatice Anneyim6 Umay’ı ilk istediğimde yaygın değildi ama haklısınız iki yıldır çok fazla ama Tomrisi kimse de duymadım
Anneyim6 akkoyun21 erva 2. Kızımın ismi azra yiğenimde var zeynep eltimin kızında var hafsayı bir düşünüyorum yanına bir isim daha ekleyip
akkoyun21 Anneyim6 Allah bağışlasın size benimde kızımın adı Azra Hafsa yegenimin adı yanına isim bilemedim ben 😊 hayırlısıyla kucağınıza alırsınız inşallah
Anneyim6 Aysunays aslında bende asya istiyorum ama asiye ismindekilerede asya diye sesleniyorlar ya o yüzden bir kaldım görümcemin ismi asiye mesela aysa diyorlar birkaç kşide daha dıydum o yüzden uzaklaştım Duruda bu ara herkeste var
Anneyim6 Ipek0z evet ya çok zor bende 2 kız var biri 7 diğeri 6 yaşlarında çift isimliler birde sanki bütün güzek isimleri ben almışım gibi uyduramıyorumda onlara göre
irmairma Anneyim6 “Rena” genellikle pozitif, zarif anlamlar taşır — mutluluk, barış ve saflık gibi. Bir çok dilde anlamı var hepsi de çok güzel anlamlar
Nurseoz55 Anneyim6 insan farklı olsun istiyor çok haklısınız hepimizin bebekleri sağlıkla gelsin 🥰 eşim Ada istemişti oğlumun adı Ata olduğu için bende selvi boylum al yazmalımı izlerken dedim Asya oluyor 😂