Anneyim6 kalbimmmmmmmmmm dik başlı biraz ama aynı zamanda çokta merhametli esip gürler 2 dakika sonra vicdan azabı çeker 🥰
Anneyim6 yascdem teşekkür ederim hilal arkadaşım mina kızı 🤣 ben istiyor kimsede olmasın pek duyulmadık nadir olsun
Anneyim6 ABusraaaa ahsen hüma da çok güzel beğeniyorum aslında ama çevremde var işte ondan dolayı koymak istemiyorum 😩
ABusraaaa Anneyim6 Ahsen isminide begeniyordum ama unisex olduğu için babamin arkdasinin ismi Ahsen 😀 o isim o yüzden ailem tarafından duyar duyulmaz reddedildi 😀
babymomm_ Anneyim6 Sağlıcakla gelsin🙏🏻Talya ismini çok beğeniyorum ve benim de kızım olacak Allah’ın izniyle,Talya koymayı düşünüyorum🥰🩷 belki size de fikir olur☺️