Fatma_furkan1996 çok geçmiş olsun idrar yolu enfeksiyonu da var mı? Ona da bir baktırmak gerekiyor. Yorumlarda herkes antibiyotik kullandığından bahsetmiş ancak bildiğim kadarıyla antibiyotik yararlı bakterileri de öldürdüğü için mantarı arttırır. Hamileyken hangi ilaçları kullanmanız gerektiğini size doktorunuz söyler zaten ama şunlara dikkat edin
1) duştayken o bölgeye sabun, duş jeli, şampuan, intim jel vb hiçbir şey değdirmeyin sadece su ile yıkayın
2) asla ıslak veya nemli bırakmayın duştan çıktıktan sonra saç kurutma makinasının soğuk kısmı ile tamamen kuruduğundan emin olun
3) dar iç çamaşırları giymeyin o bölgeyi sürekli havalandırmanız gerekiyor ben bir süre hiç iç çamaşırı giymemenizi öneririm. Eğer giyerim diyorsanız da %100 pamuk olsun gerekirse kaynatın ve ardından ütüleyerek giyin
4) bir süre sağlıklı beslenin paketli gıdalardan uzak durun, abur cubur komple bırakın, ev yapımı bile olsa "şeker"li şeyleri asla yemeyin.