Fatma_furkan1996 yaşadım gebeliğimle beraber başladı 30 haftadan sonra hissettirdi 34 ten sonra son noktadaydı artık çok kötü bir vaziyetteyim ne kadar fitil kerem sprey varsa hepsini kullandım fitil attıkça daha da kudurdu doğumda bebeğe geçer dediler en büyük korkum buydu vajinal doğum yaptım 38 de çok şükür bebeğime bişey olmadı mantar da malesef ki tam olarak asla bitmedi azaldı ama hala var zaman zaman hissettiriyor kendini zaman zaman çok azalıyor ama hiç bitmedi çevremde de gebelikte mantar olmuş yıllar geçmiş ama hala enfeksiyonu devam eden kişiler var çok sinir bozucu bir durum sizi anlıyorum kendime de çok üzülüyorum ama napayım her şeyi denedim artık başa çıkamadım en azından azaldı diyip şükredip hayatıma devam ediyorum