Kızlar artık gerçek anlamda yoruldum ve pskolojikmen çökmüş durumdayım hamile olmadan önce de bu durum vardır ama şuan daha da fazla arttı 23 haftalık gebeyim özel doktora gidiyorum verdiği ilaçları da kullanıyorum ama bir faydası yok maalesef sürekli tekrar ediyor ne yapmam gerekiyor bana yardımcı olur musunuz bu durumu yaşayan var mı