Nur8893 Zs3450 Ben 5 yıllık evliyim bu sene martta denemeye başladık geçen ay kimyasal gebelik yaşadım .
Helinhasim Sat 13 Eylül testim böyle çıktı etken test te yaptım aynı böyle çıktı böyle birşey olabilir mi
beyazzlale Kizlar ya ben bat falan anlamiyorum ama her ay son adet tarihimden 4 gun once falan regl oluyorum bu ay iki kere korunmasiz ilsikimiz oldu yani ayin 1 veya 2 sinde regl olmam gerek bugun sabah test yaptim negatif
Zs3450 beyazzlale erken gebelik testi yapıyorsanız aslında çıkması gerekıyor reglin gecıkmesını bekleyin
Sss1947 Bat 10 bugün yine sağ kasık ağrım basladıııı 🌸 alt karın ve sağ kasık ikisi aynı anda suan ya ins vardır bişeyler ne zaman test yapsam geçmesini bekleyemicem sanki