novasky Zs3450 esskacan Sss1947 tugceelmas Kızlar benim de bat 6 acaba ne oldu bir test yapsam çıkar mı
Zs3450 novasky yap istersen Benım bat 8-9 bu ay çok hevesli değilim yani iyi değerlendirmedik o yüzden regl gecıkmeden test yapmayacağım
aysenur099 novasky benim de bat 6 ama ben iki gündür erken test yapıyorum negatif çıkıyor erken sanki
Zs3450 Nur8893 bende geçen ay bır sürü belirti yaşadım ama sanırım kendımı dinlediğimden olmadı bu ayda modum düştü iyi değerlendiremedim bu ayı
Nur8893 Zs3450 Bende öyle canım rahatsızdım çok iyi değerlendiremedim nasip artık test yapmayacağım bu ay bekleyeceğim Allah gönlümüze göre versin 🤲🏼
Zs3450 esskacan valla bende öyleyim gün içinde yaşadığımız iş güç ev stresi yetmıyormus gıbı bırde çocuk düşüncesi Allah tez zamanda nasip etsin
akpnr21 Az kaldı kızlar rahat olun mesela kendinize her gün görev verin 1 gün ev temizliği 2 gezme 3 gardrop düzeni 4 yetişkin boyama kitabı ma dala vs artık kendinize göre