mvlgnlr Benim bat 6 ama inanılmaz çok akıntım ve göğüs ağrım var göğsüm çok aşırı şiş ve her tarafında kocaman belirgin yeşil damarlar var kararma var göğsüm de bu normal mi
ceylin74 Benimde bat 8 2 gündür göğüs ağrım var uçları sertleşti ve dolgunlaştı gibi çok hassaslaştı inşallah gebelik belirtisidir
Feslegen7 Bat 7 kasım bir haftadır sol kasık ağrım var chatgpt 9 kasım da test yaparsan kesin bilgi alırsın diyor
rapunzel33 Sss1947 nasıl bat 10 okuyor yumurtlamadan 14-15 gün sonra regl olursun Senın günün yaklaşmış zaten cnm
Sss1947 rapunzel33 yok benim olaylar bu ay çok karıştı adet gunum 3 gün sürdü yumurtlamam erken geldi falan hiç hesaplayamadım o yüzden son adet şeyimi baz aldım bilmiyorum ki tam ya
Sss1947 rapunzel33 bilmiyorum ki ya gerçekten bu ay karmakarışık bişeyler yaşadım o yüzden bilemiyorum . Suan karın ağrım 3 gündür kasık ağrım 6-7 gündür var zaten 3 gün önce o kesildi karnım başladı bugün ikisi birden 😞
Sss1947 rapunzel33 şuan eşimin köyündeyim alabilirsem yapıcam ya karnım durduk yere pat pat ses yapıyor sanki varmı böyle olan
minelllll Merhaba benimde bat 5 kasım. Genel kan sayımı için kan verdim gebelik istediğimizide söylemiştim. Beta da istemiş doktor. Sistemden baktım beta 37 gösteriyor 🥳
minelllll ela_0801 evet dün kan verdim. Adet olcakmışım gibi kasık ağrısı göğüs ağrısı tek farklı olan uyku halim var
tedy 27 ekim yumurtlma dönemimdi aslında şimdi belimde batmalar göüslerimde tek taraflı batmalar karnımın altında küçük küçük kasılmalar var 6sında test yapacagım bekleyemiyorum işin açığı
aysenur099 novasky benim de bat 6 ama ben iki gündür erken test yapıyorum negatif çıkıyor erken sanki