tugceelmas Zs3450 benim bat 2 5 Kasım bwlirtiler var 22 sinden beri birazdan kan vermeye gidecem inşallah
Nur8893 Zs3450 Benimde 8 her ay yeni bişeyler yükleniyor belirti değil mi bilemiyorum artık 🥲 Ağustos ayında kimyasal gebelik yaşadım gaz problemim vardı . Şimdide şişkinlik hissediyorum sanki
novasky Zs3450 esskacan Sss1947 tugceelmas Kızlar benim de bat 6 acaba ne oldu bir test yapsam çıkar mı
esskacan Kasık ağrısı dalgalı şekilde hissediyorum kızlar sizinde öyle mi? Ağrı sol kasıkta ama gezdiğini hissediyorum. Chatcpt bunun yerleşmede normal ve olması gereken gibi olduğunu söylüyor.
akpnr21 esskacan adet zamanınız gecikirse o zaman anlarsınız Chatcpt ye çok inanmayın doğası gereği kullanıcısını memnun etmek üzerine yazılmış bi program psikolojiniz bozulur
tugceelmas esskacan benimde aynı şekilde bazen sabit bazen dalgalı bazen farklı bölgelerde geziyor ve guruldama oluyor
Deletedmom_878 Kızlar benimde sol kasığım bıçak keser gibi sancılanıyor ama geçen ayda böyle olmuştu 10 gün gecikmişti o yüzden neden olabilir acaba enfeksiyon mu vardır
esskacan tugceelmas gurulmada falan olmadı hiç bende ama dediğim gibi ağrının gezdiğini hissediyorum çok tuhaf. Dün akşam biraz şiddetlendi. Otururken uzanırken daha çok hissediyorum
akpnr21 esskacan kız üzül diye söylemedim insanın psikolojisini bozuyor en ufak şey rahat ol kendini dinleme çok sana düşeni yap gerisini Burak kendine bi uğraş bul
esskacan akpnr21 haklısın şekerim valla ben kendimi biraz dinliyorm galiba akışına bıraksam rahat olacak herşey zaten farkındayım ama bunun kontrol etmekte zorlanıyorum
Zs3450 esskacan valla bende öyleyim gün içinde yaşadığımız iş güç ev stresi yetmıyormus gıbı bırde çocuk düşüncesi Allah tez zamanda nasip etsin
Zs3450 Nur8893 bende geçen ay bır sürü belirti yaşadım ama sanırım kendımı dinlediğimden olmadı bu ayda modum düştü iyi değerlendiremedim bu ayı