nurssmom Mutluluk_21 öğlen yemeği yemiyorum ama 2 öğün beni kesmiyor kötü olanı yapıyorum gecede yiyorum 🤤
Mutluluk_21 nurssmom bende gece yemekle birlikte öğlende yiyordum bu hafta böyle oldum endişelendim ister istemez
Mutluluk_21 Havin49_ siz Tecrübeli anneler daha iyi biliyorsunuz tabi ilk ve ikiz gebelik olduğu için endişeleniyoruz teşekkürler aydınlattığınız için
Havin49_ Mutluluk_21 rica ederim cnm benim de bi oğlum var şuan ikiz gebeyim oğlumdan anca öğlen kahvaltı yaptığım için akşam yiyorum sabah saatlerinde genelikle elma fln yiyorum bide kilolu olduğum için dikkat ediyorum
nurssmom Isimsiz6 kapuska, makarna ve eşim için fırında patates yapıcam, bugün ne bulursam menüsü oldu
Mutluluk_21 Isimsiz6 afiyet şifa olsun ilk zamanlar böyle değildim grip olunca böyle oldum düzelirim inşallah
nurssmom Mutluluk_21 sağlıklı beslenin ihtiyacınız olan besinleri alın, tansiyonunuz düşmesin gerisini sorun etmeyin
myangelson Isimsiz6 dünkü menüyü yazayım bugün eşim nöbette çorba içtik oğlumla 😄 Sarı mercimek corbasi Sebzeli et kavurma Sade pirinç pilavı Çiğköfte sushi
Sss1947 Isimsiz6 fırında köfte patates yapıcam yanınada hicbişey yarın şehirdısına cıkıcagım için kalmasın diye aklıma bir tek bu geldi 🌸