elifanne10 Mutluluk_21 Ben saat 1 2 gibi kahvaltı yapıyorum o da sırf birseyler yemek icin yoksa aramam ac olmuyorum bide aksam 7 gibi aksam yemeği yiyorum 11 gibi meyve sonra yatış benim
Mutluluk_21 elifanne10 kaç haftalıktınız sağlıkla kucağınıza alın inşallah sırf kahvaltı gecikmesin bişey olur diye erken uyanıyorum