LadyX bebeklerim__ çok şükür canım Durunun gaz sancıları bitti yavrum da rahatladı ben de rahatladım 😍 sen nasılsın? Neler yaptın? Dün hiç konuşamadık yaa
Selim_Alparslan bebeklerim__ penbe_karisi Baklavaseverim HAPPY MOMu seviyorum cunku boyle tatlis kizceler var 🤭🩷
LadyX bebeklerim__ evet yaaa kesin doğumda ya da yeni çıktı 🥹 umarım çok iyidir sağlıkla kucağına almıştır bebeğini
zeh6363 LadyX yani bende buraya girme sem eksik hissediyorum sanki hep postları okuyorum fikir alışverişi oluyor bazen çok iyi rahatlatıyoruz birbirimizi
bebeklerim__ LadyX resmi tatilin verdiği birsey 😀 iyiyim hayatim bende bugun dinlendik şükür duru kuşum gazları geçmesine cok cok sevindim masallahhhh
LadyX Yazmelegi_ ben diyordum doğurunca silerim bu uygulamayı 😅 ama öyle olmadı bağ kurmuşuz farkında olmadan. Yaa beni Happy Kids hiç sarmadı daha nedense
Baklavaseverim LadyX Çünkü her ne kadar birbirimizi tanımasakta acımızı hüznümüzü sevincimi ortak yaşayabiliyoruz 💕
Bitanemm LadyX happy mom uygulamasını seviyorum çünkü…anonim şekilde gebeliğim ve merak ettiğim her şeyi benimle aynı durumdaki canım kadınlarla paylaşmak karşılıklı fikir alışverişi yapmak çok özel ve güzel 🤭♥️