Merhaba Sevgili Anneler,
Uygulamada bir sıkıntı vardı ve ben uygulamayı silip tekrar yüklersem düzelir sandım ama sonra hesabıma bir türlü giriş yapamadım. Neden bilmiyorum çok üzüldüm ve burada aslında ne kadar çok vakit geçirdiğimi anladım 😌
Bu uygulamayı seviyorum çünkü forum uygulamasındaki kurduğum arkadaşlıkların samimiyetine inanıyorum ve birbirimizi desteklediğimiz için birbirimize çok iyi geldiğimize inanıyorum (hesabıma giriş yapamadığım zaman bunun farkına vardım) 😅
Siz neden bu uygulamayı seviyorsunuz? Hadi herkes cümleyi tamamlasın.
Happy Mom uygulamasını seviyorum çünkü ….