bebeklerim__ aramızda bir şey olmaz olur mu taaa en başından beri sorunlu bir ilişkimiz var ama benimle alakası yok kendisi eşimle de hep bir dargın bir barışık. Ana oğul sürekli tartışırlar asla anlaşamazlar 😅 etrafında ona selam veren hiç kimse yoktur herkesle kavgalı olduğu için