duyqq gizeemsahin doğru söylüyorsun aslında ama ablamda testte çıkmadı ve 5 haftalık hamileydi şaşırdım
duyqq gizeemsahin yaaa inşallah Bizdede öyledir bugün kan vermeye geldim sağlık ocağına ne zaman çıkar acaba
beriii47_ gizeemsahin inşallah bu sefer çıkar kan ver en iyisi belki geç döllenme olabilir dün bir video çıktı doktoru takip ediyorum kadının kanda idrarda çıkmamış karnı agrıyınca gitmiş ultrasonda 5 aylık çıkmış
bsraltnsy gizeemsahin kan testi kesin sonuc benim teste negatif kanda poztif cikti adetime 8 gun vardı ogrendigimde
gunesbaby gizeemsahin Ben 3 kez yapmıştım eylülde idrar testi, 3’ü de negatifti 😂 Grip olduğum için gittiğim doktorun beta almasıyla öğrendim gebe olduğumu 😂 Bence direkt kan ver ☺️ Hayırlı haberler inşallah ✨
duyqq beriii47_ ay hadi inşallah ama sanki bugünde regl olacakmışım gibi bir ağrı vardı sabah biraz üzüldüm ama nasip artık
duyqq beriii47_ baktım canım 0.2 maalesef negatif 8 gün oldu pazartesi kadın doğuma gideceğim bakalım ne nerde artık