zfrnemos gizeemsahin gec dollenme olabılıyo bende catlatmayla hamile kaldım gec dollenme oldu 3 4 gun. regl olmadıysanız catlamadımı acaba yumurtanız cunku regl olmanız gerekıyor ustune olmazsanız bı doktorunuzla gorusun
zfrnemos duyqq gecıkme olmadı bende catlatmadan 13 gun sonra ıdrar yaptım sılık cıktı kan verdım 29,9 cıktı degerım regl olmama 9-10 gun falan vardı planlı gebelık oldugu ve belırtılerım asırı oldugu ıcın zaten en basından beri tutundugundan emındım
zfrnemos duyqq bekleyın bence evde erken gebelık testı yapın sabah ılk ıdrarla dedıgım gıbı gec dollenme olabılır sulu dollenme vs gıbı seyler soyluyolar arkadasım adetı 2 hafta gecıktı negatıf cıktı baska bı hastanede kan verdı 8 haftalık gebeymıs meger bazen degerlerde farklılık olabılıyo her hastane bır degıl
gizeemsahin Esma006 adet oldum o yüzden vermedim yarın kadın doğuma gideceğim hamile kalmak istiyorum diye