Cglgyk Bende 32+5 im 23 mart gözüküyor doğum. Ayaklarım ellerim uyusuyor bazen😔 bide mide bulantısı oluyor bende😔😔
TugceDemir 32+ 5 2.436 grm bebiş mart bası Doğum Allah nasıp ederse bende 20 kilo aldım suana kadar 😊
Karakurt Zynp_tgb ben normal istiyorum canım daha tarih falan belli değil ama 40. Hafta 23 martta doluyor bende 23 martta bekliyorum son ana bıraktım normalsa normal sezeryansa sezerya beklıyıp gorcem sen nasıl istiyorsun
YusufElifKaya 32 haftalık da 2100 gr’dık ☺ 16 Mart da Doğum gözüküyor bakalım tabi erken falan gelmezse 🤩
Topikannesi MerveTaer ben MerveTaer 33 hafta 2 günlüğüm ve bebeğimin gelişimi geriden gidiyor dua edin inşallah bana .
MerveTaer Topikannesi Rabbim yardımcınız olsun Ceviz günde 2 yumurta ve muz yiyin bir bardakta pekmezli süt için peynirde olsun portakal suyu bunlar biiznillah şifa verir kilo aldırır
Topikannesi Dilaneymen benim bebeğimde de gelişim geriliği var ama su ve kan akımlarıniyi dedi akciğer geliştirici iğne vuralım dedim . Sizede öyle bir şey dediler mi
Zynp_tgb Karakurt benim 3. Bebeğim hayırlısıyla 🌸 2 oğlum sezeryan Buda mecburen öyle olacak Haftaya gideceğim ortalama bir tarih verir sanırım 38 haftada alıyorlarmış genelde 😊 sizin içinde en hayırlısı olsun inşallah 😘
MerveTaer Karakurt hayırlısı olsun canım benim tüp bebek birde kadın Doğum ameliyatı oldum bekarken o yüzden sezeryan hamileliği özleyen arkadaşlarım var aslında cennette çevirebiliriz heryeri her durumu yeterki isteyelim önemli olan şükür etmek 🙏🏻
MerveTaer Dilaneymen günde sabah 2 yumurta ve 1 bardak süt muz ceviz portakal suyu bunlar bebeğe kilo aldıran besinler
Elifmyilmaz MerveTaer 32. Haftadayım bugün kontrolüm vardı 1618 gr dedi doktorum. Bende 9 kilo aldım toplam 🙈 bakalım inşallah sağlıkla hayırlısıyla kucağımıza alırız hepimiz 🙏🏻
Elifmyilmaz Zehra ben 32 deyim ters duruyor normal istiyorum doktorum 37 ye kadar belli olur dönebilir dedi acaba dönecek mi merak ediyorum 🤔 sizin kaçıncı haftada Doğum pozisyonu aldı ?
Zehra Elifmyilmaz bilmyrm dün gittigmde ögrendm dogum pozisyonu aldıgını 30 haftalıkta gittigmde en son dönmemşti ama herhlde oda 32 den snra dönmştr
Leyla_zeynep Bizde 31+2 Mart sonu gözüküyor ilkim normal doğum du gununü tamamlamamisti bakalım ikincim ne zaman gelicek ara ara adet sancısı gibi sancim oluyor