Zynp_tgb Karakurt benim 3. Bebeğim hayırlısıyla 🌸 2 oğlum sezeryan Buda mecburen öyle olacak Haftaya gideceğim ortalama bir tarih verir sanırım 38 haftada alıyorlarmış genelde 😊 sizin içinde en hayırlısı olsun inşallah 😘
Zehra Elifmyilmaz bilmyrm dün gittigmde ögrendm dogum pozisyonu aldıgını 30 haftalıkta gittigmde en son dönmemşti ama herhlde oda 32 den snra dönmştr
Baharobanolu MerveTaer çok şükür iyiyiz 31+3 kilosu 2.230 grm boyu 43 cm çok şükür sağlıklı 🤗🤗🤗 Herşey normal gözüktü Martın 22 gibi gelicek inşallah 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Esrahiramirac Baharobanolu maşallah canım ben 32+2 de gittim 1900 gr şuan çok takıldım bu konuya zayıf olacak galiba benim oğluş 🙄🙄
Esrahiramirac Seroonline bence seninkinde kilosu iyi canım mart sonu birde Doğum benim martın 2. Haftası 3kg bulur inşallah
Baharobanolu Esrahiramirac Çok takılma canım benim hepsi sağlıklı doğsunlarda Rabbimin izniyleee bende çok kilolu olursa nasıl doğuracam diye endişeliyim...hem kimi bebek son aylarında hemen kilo alır bu benim ikinci hamileliğim ilk oğluma hamileyken aynı senin gibiydim kilosuda aynıydı son ayında kilo almış 3.565 grm doğmuştu ☺☺ Şimdi kızım olucak inşallah bakalım kaç kilo doğucak
Esrahiramirac Baharobanolu allah bağışlasın canım evlatlarımızı kolay Doğum ve sağlık sıhhat versin rabbim en önemlisi bu benimde 2. Gebeliğim kızım biraz daha kiloluydu bu haftalar yada bana öyle geliyor bilmiyorum artık kontroller sıklaştı bakalım artık 😊😊
Busrasahin Hamileliğim boyunca hiç bi sıkıntım olmadı. Inşallah doğumumda kolay geçer. Allah herkesin yardımcısı olsun ❤😊
seydanurceyhan Bende 34 haftaligim martin 16 si gozukuyo rabbim isallah hepimize saglikli sihatli bi avazda kurtarmayi nasip etsin oglusum 2 kilo 458 gram
Laylaylom 12 mart benimde kısmetse. Mide yanmalarım artık daha da arttı. Yatarken kemiklerim kırılacakmış gibi hissediyorum. Birde üzerimde deli gibi bir tembellik var ki anlatamam. Hiç birşey yapmak istemiyorum ☺