Kubragocer ay canımmm inşallah vardır bana da kan sonucunu bildirir misinnn🥹🥹😍😍 benimde şu an gecikmemin 11.günündeyim elimde test yok cumartesi gelecek kargoda bat 10 Kasımdı ama olmadı geç döllenmeden aşırı şüpheleniyorum çünkü bu kadar düzensiz değildi adetim ama stresten falan mı gecikti diyorum bilmiyorum bi an önce bi test yapsam da inşallah sizin gibi pozitif görürüm bende 🥹😍 sizin gecikmenin kaçıncı günlerinde tam pozitif verdi ben regl gecikmemin 3.gününde test yapıp negatif gördüğüm için yok değilimdir diye geçiştirdim ama şu an 11 gün olunca bi şüphe işte içime :) hayırlısı inşallah hepimiz için