Kubragocer canım biraz daha beklesene 33 gündür adet olmadım bende bu ay korunmasız ilişki oldu ve kaç tane idrar testi yaptım hepsi negatif silik bile çıkmadı sen düşün sağlık ocağına gittim 17 gün gecikmeli ile Gitim 0.200 dedi aile hekimi gebelik Yok dedi neyse ben şüpheleniyordum çünkü belirtilerim vardı bi hafta sonra tekrar gittim yükselmiş 0.585 çıktı gene gebelik Yok dedi neyse bu sefer hiç umudum yoktu dedim bekleyelim bakalım ne olacak bişey çıkmıyor belki geç döllenmedir 10 gün sonra tekrar gittim yani dün özele gitim 1000 üstü çıktı çok Şükür gebelik var dedi ama kese yok şuan bı hafta sonra oluşur dedi hataya gideceğim demem oki sakın bişey içme canım geç. Döllenme olabiliyor ben ilk gebeliklerimde çok erken öğrenmiştim bu ilk defa böyle olmuştum Allah gönlüne göre versin inşallah